0-12 personen
13-24 personen
25-100 personen
36-120 personen
max 5 personen
Een loyaliteitsprogramma is een marketinginstrument. Je stimuleert loyaliteit van klanten of medewerkers bijvoorbeeld. Het beloont betrokkenheid of inspanning en biedt klanten redenen om voor een bepaald merk te kiezen.
Incentives kunnen de betrokkenheid van medewerkers, relaties of klanten verhogen. Breng je merk of product systematisch onder de aandacht en beloon met een unieke ervaring. Een Eendentour op maat bijvoorbeeld.
Met de kick off breng je de incentive onder de aandacht. Gedurende enkele maanden tot max een jaar deel je 'teasers' of 'prikkels' met de doelgroep om betrokkenheid te vergroten. Een goede incentive is daarmee meetbaar.
Tijdens de Eendentour als beloning beleven de deelnemers een unieke ervaring. De Eendentour is op maat gemaakt en is daarna nog lang onderwerp van gesprek. Ducktrail helpt met het ontwikkelen van de route en het bedenken van de hoogtepunten. Een verrassend hoogtepunt is bijvoorbeeld de Drive-In bioscoopervaring met de Eend.
Veelgestelde vragen over Eendenrally.
Ducktrail helpt jou met een incentive actie en beloont medewerkers met een spannende Eendenrally op maat. Als event of als beloningsreis.
De kosten van een incentive actie worden opgebracht uit de meer-opbrengsten van de campagne. Ducktrail helpt jou met een incentive actie en beloont deelnemers met een spannende Eendenrally als beloningsreis.